Fürdőkomplexum

2010.01.24. 16:29

Mire elszántam magam, hogy lefotózgassam és megírjam az elsőt,

készen lett a második fürdőnk is. Ebben egyrészt az nagyon jó, hogy végre ismét kedvemre moshatok.

Másrészt nem veszünk össze a wc-n.

Az épített zuhany meseszép lett, különösen a süllyesztett polcok a csaptelep fölött: 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A nagy fürdőnkben pedig két ünnep között Ice megszerelte a világítást. Így most már azon a pár napos téli órán kívül is jól használható.

Utolsó simításként tükrös szekrény helyett más megoldást találtunk, ezt Ice már leírta máshol, ezért csak idemásolom.

" az úgy volt..  ..hogy a bauhausos újságban láttunk egy tükrös szekrényt a fürdőbe. nem is volt drága, és képen elfogadhatóan nézett ki. felkerekedtünk hát hétvégén és elmentünk, hogy megvegyük.
sokáig nem találtuk meg, de mikor h. (mint hezitálós, a szerk.) rátalált, kiderült, hogy k. magasan van, nem lehet megnézni. azért nézegettük egy darabig, majd felfedeztük, hogy ahol lennie kellene a polcon, nincs egy darab se. úgyhogy nézelődtünk tovább. h. talált egy nagyon jól kinéző és praktikus darabot. ára sehol.. én is találtam egyet, de mivel 250 ezerbe került nagyon nem foglalkoztam vele. a praktikus darabhoz, felületesen társítottunk egy árat (100.000), majd nézelődtünk. volt egy szódával elmegy kategóriájú 50 ezerért, de nekem nem igazán tetszett. közben a szép és praktikushoz is találtunk egy hasonlót, de sokkal rondábbat, amiről kiderült, hogy az kerül 100 ezerbe. ekkor minden mindegy alapon kiderítettük az árát a szép és praktikusnak, amit végül is már hajlottam megvenni, de a 240 ezres ár hallatán majdhogynem seggre ültem, és kezdett az az érzésem lenni, hogy ebből nem lesz se tükör, se szekrény..
megnéztünk még párat, de árban, küllemben egyik sem hozta azt amit vártunk. mielőtt eljöttünk még megnéztük a tükröket. találtunk is egy csinosat, szép nagyot, nekünk pont megfelelőt. azt hiszem 15 ezerért, vettünk hozzá egy savmaratott üvegpolcot 7 ezerért, ehhez kellett még venni konzolt ami tartja, (talán 2-3 ezer ft.)

szombat este kb. egy órát szenvedtem a gresscsempe fúrásával, mert láttam, hogy hogy robbantak szét a lapok mikor a burkolók fúrták. másfelet sikerült is kifúrnom a szükséges 8 lyukból, nem voltam túlzottan elégedett.
vasárnap pár perc szenvedés után matematikai, és fizikai alapra helyezve a bátorságomat, nekiestem és lényegesen rövidebb idő alatt összefurkáltam mindent, látszólag a csempék jól bírták, még mindig egyben vannak.
feltettük a tükröt, polcot, föléjük a lámpát, és az a helyzet, hogy nyugodt szívvel merem kijelenteni, hogy tized áron jobban néz ki, mint ha a 250 ezres szekrény(ek egyike) lett volna felszerelve."

A bejegyzés trackback címe:

https://hazas.blog.hu/api/trackback/id/tr241698245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása